Rödbetsjuice del 2

Nu har jag äntligen fixat hem mixerstaven, så nu kan jag göra riktig rödbetsjuice. Om någon undrar varför, så läste jag en artikel i expressen att rödbetsjuice skulle göra så man orkade springa 16% mer. Det skulle ju inte vara helt fel, även om det skulle vara bättre om man skulle kunna springa 16% fortare men om jag orkar hålla ett tempo 16% längre är ju det också guld värt.
Artikeln: http://www.expressen.se/nyheter/rodbetor-ger-battre-kondition/

Förra gången när jag inte hade någon mixerstav blev det mest krossade rödbetor i vatten, men den här gången blev det något som påminde om juice i alla fall. Smaken var dock ungefär den samma, inte så vidare gott. Ska prova att slänga ner lite frukt och bär också nästa gång.

Resultat:


Kommentarer
Postat av: Lena

Den såg ju god ut men.....Tror att du med dina mattalanger kan fixa den godare med lite gottåblandat Kramiz Lycka te

2012-04-26 @ 20:38:21
Postat av: Lena

Den såg ju god ut men.....Tror att du med dina mattalanger kan fixa den godare med lite gottåblandat Kramiz Lycka te

2012-04-26 @ 20:39:06
Postat av: André

Ska väl prova det då nästa gång =)

2012-04-27 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0