Snabbare än blixten! NJA!

Har börjat min kortare viloperiod. Eller har blivit några annorlunda pass den här veckan, gäller att passa på när man kan. Var med Elin och drog några lätta intervaller på Måndag. Igår körde vi avslutning för löpningen och det blev lite löpning då också även om jag inte vill gå in på detaljer exakt det var. Huvudsaken var att jag vann.
 
Idag hängde jag med den yngre löpgruppen och testade ett 200 meterslopp. Bara att inse att jag inte är någon fartraket. Tiden blev 25.97. Kan jämföras med Benjamins 23.50 för några dagar sedan. Ska väl tillägga att det var motvind idag, men det är ändå inget att skryta med. Samtidigt som det inte är någon katastrof. Avslutar jag sista 200 metrarna på 26 sekunder på 5000 meter ligger jag bra till.
 
Imorgon blir det att ta upp fotbollskarriären för en dag. Blir en sväng till Ulvsby och träna med deras division 7 lag. Ska bli trevligt, även om jag inte tror att bollsinnet är på topp.
 
 
Idag testade jag att vara Bolt. Imorgon blir det att vara Zlatan istället!

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Hahaha, "huvudsaken var att jag vann"!

2012-09-07 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0