Tillbaka i Karlstad

Efter att ha varit hemma i Persby i fem veckor och sommarjobbat är jag nu ledig och tillbaka i Karlstad. Har varit en stor skillnad att jobba 7-16 och träna när man kommer hem. Har även blivit några pass före jobbet. Har faktiskt inga problem att gå upp 05:30 för att träna. Dock är jag väldigt trött när jag kommer hem från jobbet och måste sova en timme då. Har även haft ett ganska krävande jobb och har gått mycket med röjsåg i kuperad terräng. Så det har varit svårt att få den viktiga kvalitets vilan. Nu när jag är ledig blir det mycket lättare.
 
Har även haft svårt att hinna blogga när jag har jobbat. Ska försöka skriva lite oftare och även skriva ner de veckosummeringar jag ligger efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0