Säsongens första banintervaller!

Grundträningen innebär mycket mängd utomhus och inte så många snabba intervallpass. Så därför ska det bli riktigt kul att gå in i hallen och köra banintervaller. Det blir första gången jag springer på "riktigt" på bana sedan SM i Augusti. 
 
Blir ett tufft första banpass. Farten ska vara komfortabel, men hård. Dock sista tre är det "fri fart". Vad det i praktiken innebär återstår att se. Passet jag ska köra är 15 gr 400 meter med 30 sekunder vila. Ska bli riktigt kul att få ta på sig kortbyxorna och riktigt köra. Efter passet väntar Elitaktiv möte. Där vi bland annat ska få våra budgetar för säsong 2013.
 
Annars idag efter morgonjoggen har jag suttit i telefonmöte med friidrottare från Karlstad och Umeå. Det är universitetet som ordnade det och vi redovisadetr en uppgift vi hade fått. Uppgiften handlade om det personliga varumärket och sponsring. På Torsdag ska vi träffas igen på Swedbank en sista gång och förhoppningsvis ska det här leda till att det ska bli lättare att skaffa en sponsor för att på sådant sätt underlätta min elitsatsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0