Inför årsdebuten halvmara

Tanken inför säsongen var att jag skulle springa ett halvmara på en snabb bana för att pressa tiden lite. Säsongen flög fram och det blev inget med det. Men imorgon blir det av. Åker till Örebro för att springa Åstadsloppet. En halvmara på en rätt så snabb bana. Riktigt tufft startfält med Fredrik Uhrbom i späts. Finns flera andra bra löpare som jag kan ha draghjälp med under loppets gång. 
 
Mål med Åstadsloppet:
Tänker inte egentligen sätta upp något mål med morgondagens lopp. Jag accepterar vilket resultat som helst. Men visst finns det en tid som gnager lite i bakhuvudet: Under 1.12 är SM-gränsen och det är klart att det skulle vara kul att klara den tiden. Perset från enda loppet som jag sprang ifjol är 1.12.59.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0