Stressig morgon

Nu när grundträningen är igång på riktigt gäller det att köra alla passen som är tänkt. Så när jag försov mig över en timme imorse var det inte ett alternativ att strunta i morgonpasset och åka till Universitetet istället. Började att springa i regnet min vanliga runda då jag kom på något smart för att spara tid. Sprang tillbaka hem och packade väskan och sprang till Universitetet. Blev en lite längre morgonjogg än tänkt och betydligt tyngre med en väska på ryggen, men han precis till Universitetet i tid. Dock slängde jag bara in väska så att dom såg att jag var där. Sedan sprang jag och duschade och köpte lite frukost. När jag slutade vid fyra var det bara att slänga på sig skorna och börja det andra träningspasset för dagen. Ganska segt med en ryggsäck med blöta kläder. Riktigt skönt när jag kom till Tingvalla och kunde ta av mig ryggsäcken och springa vidare. Löptekniken blir väldigt begränsad med en tung ryggsäck på ryggen. Så imorgon blir det att gå upp i tid och köra morgonpasset innan jag åker till Universitetet. Så att jag hinner äta det godaste målet på dagen, nämligen frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0