Bloggen återuppstår!

Lämnade den här bloggen för snart 2 år sedan och började blogga på "löpning för alla". Dock dröjde det inte länge fören dom tog bort min sida. Ett klokt beslut då jag nästan aldrig skrev något. Men nu börjar en ny säsong och jag är taggad för att både tävla och blogga.

En annan anledning till att jag återupptar bloggandet är att jag nyligen har bestämt mig för att lägga om mitt fokus på löpsatsningen. Det är dock lite hemligt än så länge vad den stora skillnaden är, men det kanske inte är en slump att det blev 70 km löpning + 1 timme cykel på två dagar denna helg.

Till sist måste jag gratulera Maria Jansson till VM-bronset och EM-Guldet i 24 timmars löpning! Sveriges förmodligen mest anonyma friidrottsstjärna. För nästan 24 mil på ett dygn är helt okej!

 Siktar mot nya höjder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0