Livrädd...

Många anser att marathon är en extremt lång distans. Men intresset för betydligt längre distanser växer och växer. Anmälan öppna till exempel för Bislett 24 timmar kl 22 igår och mindre än ett dygn var de 90 platserna fulltecknade. Galet snabbt. 
 
Det som rubriken syftar på är dock att jag satt kl 22.01 igår kväll och anmälde mig till det loppet... Så det innebär att den 20 November ska jag springa i 24 timmar så långt jag kan. De flesta ser det kanske som idioti och det är mycket möjligt att det är det, men jag ser det som en riktig utmaning. Både fysiskt som mentalt. Tanken är att det ska bli ganska många mil. Men det är ett tag till dess och förhoppningsvis kommer den värsta rädslan ha lagt sig tills dess. 
 
Här ska jag springa och äta i 1 dygn:
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jösses 🙈 Lycka till 👏

Svar: Tack! Det kan jag behöva!
André Rangelind

2015-04-29 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0