Lägesrapport

Drog igång träningen ordentligt igen för någon vecka sedan. Klara dock bara 2 dagar innan jag blev sjuk med feber. Så blev ingen mer träning den veckan.
 
Var dock frisk och kry när förra veckan startade. Kunde springa på hyggligt bra då och fick ihop 19 mil löpning.
 
Nu har jag åkt hem till Likenäs över julen. Det betyder dock inte att jag ska träna mindre, utan enbart att jag får en annan träningsmiljö. Tanken är att springa ca 18-20 mil den här veckan. Då jag åker upp till Bräcke på fredag och hem till Karlstad på Söndag kommer de mesta av milen göras de första 4 dagarna. Igår blev det 15 km på morgonen och 30 km på eftermiddagen över branäsberget. Idag blir det något liknande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0