Vecka 30 = rekordvecka i mängd

Tanken var att det skulle bli mycket löpning den här veckan och så blev fallet också. Kan dokumentera första veckan över 20 mil. Det blev till och med lite marginal. 216 löpkilometer lyckades skrapade jag ihop under veckan. Så nu tränar jag iaf lika mycket som dom gjorde på viloveckorna på 1980-talet. Det bästa av allt är benen har varit med mig hela veckan. Även om jag stundtals varit lite sliten, så har det varit under kontroll.
 
Måndag: 30.7 km
Tisdag: 34.2 km
Onsdag: 35.2 km
Torsdag: 35 km
Fredag: 28.5 km 
Lördag: 40 km
Söndag: 13 km
 
Nu väntar 2 veckor med lite lättare träning fram till SM den 8 Augusti. För då är tanken att det ska springas fort!
 
Det är den här känslan man vill uppnå med träningen:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju helt grym ju 😆 heja på/Jessica

Svar: Tack Jessica!
André Rangelind

2015-07-29 @ 22:48:36
Postat av: Ingela

Heja Heja..Ska bli sååå spännande 👏🙈

Svar: Tack! Ska bli riktigt roligt!
André Rangelind

2015-07-30 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0