Myrlöpning

Då jag är inne i en period där jag fokuserar på mängd blir det inte många fartpass för tillfället. Så passar perfekt att köra lite myrlöpning nu. Skonsamt för benen samtidigt som det ger styrka. Sprang bort till myren norr om Stockfallat och sprang runt i 1 timme. Var faktiskt roligare än det låter. Myren var bitvis väldigt blöt, men gick faktiskt att springa på bra på några ställen. Sen sökte jag ju upp de blötaste partierna. Det ska inte vara för lätt. Körde utöver myrlöpningen 15 min löpning före och 15 min efteråt + 1 timme spinningcykel. Lägg till 1 timme löpning på förmiddagen så blev det en bra dag med 3 1/2 timme träning.
 
Några partier vara ganska torra:
 
Medans andra var mindre torra:
 
Men roligt var det i alla fall:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0