Kommande tävlingar

Nu närmar sig de sista "sprintloppen" innan allt fokus för säsongen kommer att ligga på ultraloppen. Tävlingarna jag prioriterar nu är Karlstad stadslopp och Borejoggen.
 
12 Maj: Maratonstafetten
Nu på Tisdag är det dags för ett av årets trevligaste arrangemang. En stafett som innehåller 18 sträckor på 2.3 km. Räknar med att få springa 3 sträckor.
 
23 Maj: Kval Lag-SM
IF Göta ska försöka att nå finalen på Lag-SM. Förmodligen kommer jag att få springa 5000 meter.
 
EV 30 Maj: Säffle stadslopp
Hade egentligen inte tänkt att springa detta lopp, men känner att ett 10 km lopp innan Karlstad stadslopp skulle sitta fint.
 
13 Juni: Karlstad stadslopp
Kommer att springa halvmaran och här vill jag springa riktigt fort.
 
19 Juni: Borejoggen
Gör ett 10:e försök att vinna det här loppet! Det var här 2006 som jag gjorde mitt första lopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0