Snart ska träningen lättas

Håller på med sista hårda veckan nu och vet faktiskt inte hur kroppen känns. Ibland känner jag mig väldigt stel och sliten, men när jag väl springer känns det riktigt bra. Sprang bland annat 17 km idag på eftermiddagen varav 10 km av dom i lite snabbare fart (37 minuter) utan att alls behöva ta i på något sätt. Annars kör jag inget som liknar fart.
 
Har sprungit 141 km hittills denna vecka och planerar att springa 220-230 km denna vecka. Det kommer förmodligen bli i underkant, då jag skulle vilja få in ett pass på minst 50 km på Söndag. Sen blir det att att lätta ordentligt på träningen de sista 12 dagarna inför Bislett. Finns bara sex siffror i mitt huvud nu: 262640 (Meter). Realistiskt eller inte får framtiden avgöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0