Intervaller

Då det blir max ett intervallpass i veckan är det riktigt roligt att springa lite fortare då. Idag blev det 20 stycken 70-20 intervaller med Göta. Fick sällskap med Värlsmästaren Sören, så fick springa lite fortare än vad jag hade tänkt, samtidigt som ansträngningsnivån var lagom. Även Henrik (Bruno) var på hugget idag. Farten var jämn hela vägen och hade en bra känsla. Känns riktigt bra nu! Även om jag både fysiskt och mentalt ser fram emot återhämtningsveckan nästa vecka.
 
Sprang till Mariebergsskogen innan vi värmde upp där och sprang intervallerna. Sprang även såklart hem också då. Totalt blev det 25 km. Sen körde jag även 11 km morgonjogg. Så 36 härliga km idag.
 
Sen måste jag avsluta med något som gör mig glad. Läste på facebook att Sören ska hålla i ett löppass. Han avslutar inlägget med: "Vill ni lära er något av en världsmästare är ni välkomna dit!". Älskar när folk inte är så himla Svensson och vågar framhäva sina bedrifter själva. Bra Sören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0