Veckosummering

Tredje hårda veckan av fyra är avklarad. Efter att ha kört två veckor i rad med 205 km blev det 228 km löpning den här veckan. Benen och kroppen känns dock fortfarande riktigt bra. Har fortfarande svårt att hålla ner distansfarten. Ligger runt 4:40 och behöver absolut inte springa snabbare då tempot under Bislett kommer att vara betydligt långsammare. Men tar med mig en positiv känsla till sista hårda veckan innan det blir en vecka återhämtning.
 
Håller på med en individuell idrott och sätter självklart min egen träning som överlägsen prio ett. Men även om så är fallet betyder inte det att jag inte vill hjälpa andra i träningen. Igår ringde en tjej som bestämt sig att elitsatsa på triathlon och fråga om jag kunde hjälpa henne med löpteknik. Så efter förmiddagspasset idag blev det en sväng till Tingvalla för 1 timme teknikträning med henne. Hon var nöjd och jag var nöjd att vara till nytta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0