Sociala intervaller

Det flesta passen kör jag själv nu. Svårt att anpassa mig efter andra då jag oftas springer i samband när jag ska till och från jobbet för att vara så tidseffektivt som möjligt. Så det är alltid trevligt när man får sällskap. Idag var en sådan dag. Då jag körde intervaller med klubben. Då jag inte prioriterar intervaller körde jag även ganska lugnt och på det sättet fick jag även sällskap under intervallerna. Vi körde 6 gr 6 min med 90 sek joggvila. La mig på ca 3:30 fart och det kändes riktigt lätt och fint. Men ville inte springa fortare och riskera att jag ska bli utsliten och inte orka med all mängd jag vill springa den närmaste tiden. Men riktigt trevligt pass.
 
Körde även en längre uppvärmning och framförallt nerjogg. Så jag fick ihop 28 km totalt. Blev även 10 km på morgonen. Så 38 km idag får vara godkänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0