Tidigt långpass

Igår gjorde jag mitt sista längre pass innan Borlänge. Det klassiska tömningspasset innan frukost och det blev betydligt tidigare än vanligt. Började springa kl 4 på morgonen, då hade vi även ställt fram klockan den natten, så egentligen var klockan bara 3. Men har inget emot att gå upp tidigt. I alla fall inte när jag får springa då, annars hade jag kunnat sovit lite till. Så nu var det bara att ta några klunkar vatten och sen börja springa.

Mötte som planerat Tobias Lindström efter några km. Känslan var bra hela passet och tycker inte jag påverkades något av den tidiga morgonen eller den obefintliga frukosten. Det blev 32 km i 4:50 tempo.

När jag sedan kom hem hade Viktoria fixat frukost, så det var bara att sätta sig vid bordet och äta. Efter det blev det att sova lite till.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jösses 😳

2016-03-28 @ 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0