Kortare feber period

Började veckan med ett dubbelpas på Måndag och allt kändes bra. Dock kom backslaget på natten. Vaknade av att jag svettades och frös på natten och sov inte så mycket mer sen. Förstog väl egentligen att jag hade feber då. Har dock ingen febertermometer så fick det inte bekräftat så ignorerade det och körde morgonjogg ändå. Kändes faktiskt helt okej ändå. Var ledig från skolan så kunde ta det lugnt på dagen. Sov i tre omgångar på dagen och hade huvudvärk. Bestämde mig ändå i sista sekund att jag inte skulle köra intervallpasset på eftermiddagen. Tror det var ett klokt beslut och mådde bättre på kvällen. Var bra även på Onsdag, men körde min planerade vilodag. För att sedan köra ett dubbelpass idag Torsdag.
 
På Lördag vänter Lidingöloppet M22 15 km. Så var riktigt skönt att febern drog iväg ganska fort. Har tränat ganska hårt nu så tror bara kroppen mådde bra av lite extra vila. Ska bli riktigt kul på Lördag oavsett!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0