Snart på gång igen?

Låren känns betydligt bättre nu och föregående vecka kunde jag springa lite utan smärta. Det blev ungefär 4 mil löpning utsprida på 5 pass. Egentligen löjligt lite, men på tanke på att jag knappt sprungit en meter den senaste månaden är jag riktigt nöjd. Kommer att försöka smyga igång med löpningen och hoppas att det inte blir något bakslag. Det känns betydligt bättre nu, även om jag ändå har en känsla i låren som jag inte känner mig helt trygg med. Så kommer att köra de hårda passen alternativ ett tag till, men viktigt att komma igång med löpningen igen.
 
Så sitter fortfarande på cykeln mycket. Igår blev det ett långpass på 3.50,48 tim, med ett gäng fartökningar. Den uppmärksamme kan se att det var lika länge som det tog för Jörgen Aukland att köra Vasaloppet. Började Cykla när startskottet gick och slutade precis när vinnaren kom i mål. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0