Samlar lite mil

En välbehövlig återhämtningsveckan är över och nu är träningen igång som vanligt igen. Träningen kommer vara stegrande några veckor nu med 180 km löpning den här veckan. Spontant kan 18 mil kännas som mycket, men räknar man ut det på hela veckan blir det bara 26 km per dag. Så får verkligen hålla igen lite i början så jag har kvar några mil till helgen. För just nu blir det inte mycket alternativ träning, enbart lite cykel och styrka utöver löpningen.
 
Den mesta träningen blir i lugnt tempo nu. Förutom att jag lägger in några kilometer lite snabbare än tänkt tävlingsfart på 100 km (4.00 per km) i distanspassen. Annars njuter jag av träningen och kroppen känns fruktansvärt bra nu!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Bara 26 km???? 😂😂😂😂 Jösses vilka dagar...själv promenerar jag med hunden..hihi!! När är nästa tävling? Ha det bra!!😊🏃🚴🔆

Svar: Haha, allt är relativt. Nästa blir Stockholm ultra 100 km den 8 Augusti. Så behöver lite mil. Njut av semestern!
André Rangelind

2015-07-09 @ 07:44:33
Postat av: Ingela

Tack det ska jag göra 🔆 Den tävlingen ska bli spännande att följa 👍 Ha en skön sommar, med mycket spring i benen 😉 Hälsa familjen!

2015-07-10 @ 09:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0