Återhämtning

Har bara gjort halva återhämtningsveckan, men längtar redan efter att få börja träna på riktigt igen. Har enbart sprungit 55 km på 4 dagar den här veckan. Så kryper i benen nu.
 
Annars var det en liten chansning att springa 4 raka veckor över 20 mil (205,205,228 & 226 km). Planen var såklart att jag skulle bli en bättre och starkare ultralöpare av det, väldigt säker på att så blev utfallet. Den andra möjligheten av träningen kunde ha varit att jag körde ner mig totalt i källaren och skulle ta tid att återhämta mig. Då det tog väldigt kort tid för mig att återhämta mig har jag klarat träningen bra. Det kommer att vara guld (dubbel bemärkelse) värt för Bislett. Kan garantera att om inget märkligt händer kommer det att bli ett ruskigt långt resultat där. Träningen har gott alldeles för bra för att det ska vara möjligt att misslyckas. Eller den chansen finns ju alltid, men väljer att blunda för det. Nu gäller det bara att fortsätta att vila upp sig i 3 dagar till innan sista 3 hårda veckorna börjar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0