Inför Kilsterrängen

Nu på Söndag är det tävling igen då jag ska springa Kilsterrängen. Ska bli väldigt roligt, även om jag inte prioriterar loppet på något sätt. 16 km kuperad terräng väntar med bland annat slalombacken i Kil. Passar perfekt!
 
Mål med loppet:
Har vunnit de 3 gångerna jag har sprungit loppet förut. Med all respekt för övriga löpare så skulle det vara konstigt att satsa på något annat än det placeringsmässigt. Sen har jag ett banrekord där på 1.02.(07?), det bör inte vara omöjligt att förbättra. Sen har jag blivit hetsad av arrangörerna att springa under timmen de senaste åren. Har inte riktigt trott att det skulle varit möjligt av olika anledningar tidigare år, men utesluter det inte nu. 
 
Efter loppet kommer jag springa hem till Karlstad, men först ska jag fylla på energin med den underbara soppan som serveras där efter loppet. Helt klart loppets höjdpunkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0