Koffein förbjud

En svår uppgift under Bislett är bara att vara uppe i 24 timmar. Då man även bör vakna någon timme innan startskottet blir det ännu något längre. Då jag är kass på att vara uppe länge och sover gärna både 1 och 2 gånger på dagen om jag har möjlighet kommer jag använda mig utav koffein under tävlingen. Både genom kaffe, sportdryck och tabletter. För att ge maximal effekt under loppet kommer jag avstå från koffein i en månad innan loppet. Är inte jätte beroende av det annars, så det är inga problem än så länge.
 
Det är väl egentligen bara på jobbet det skulle vara gott med en kopp kaffe ibland. Speciellt igår då det var Fredagsfika. Då jag även är en ganska dålig fikare fick jag sitta där med min mugg med varmt vatten. Men det gick bra det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0