Skutberget All-IN

Nu på Lördag ska jag springa Skutberget All-IN. Konceptet går ut på att vi springer tillsammans alla banorna på Skutberget, 10-10-7.5-5-3-1 km. Det blir ungefär 37 km. Det är ingen tävling utan ett gemensamt långpass som klubbkamraten Tobias Lindström anordnar. Förra året var det över 100 personer som sprang delar av passet. Distansen är såklart inget som skrämmer, utan det tuffa blir utan tvekan att springa så långsamt som det kommer gå. Ska verkligen försöka att lägga mig i klungan och vara lite social och se det som bra pannbensträning inför Bislett. 
 
Hänvisar nästan all träning jag gör till Bislett 24h. Visst har jag ett betydligt längre satsning än så, men just nu ligger allt fokus på just Bislett. Tar ett steg i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0