2 dagar efter Borlänge 6 timmars

Nu har det gått 2 dagar sedan mitt bästa ultralopp hittills och har hunnit fått lite perspektiv. Det som var det bästa med loppet var att se att all träning jag lägger ner på löpningen ger resultat. För tillfället kan jag nog inte springa så mycket längre än så här, även om jag är helt säker på att det skulle blivit lite längre om det inte blåste så mycket. I framtiden vill jag dock springa betydligt längre än såhär. Men nu ska jag försöka att njuta av det här i en veckan innan allt fokus ligger på VM och framtiden.

Annars i dagarna har det rasat in gratulationer från alla möjliga håll, speciellt på facebook. Även om jag springer för min egen skull känns det extremt uppmuntrande och roligt när andra ger beröm för ens insatts. Det uppskattas verkligen. Tack alla!

Sen för att rekordet skulle bli godkänt fick jag göra ett dopingtest igår. Svaret kommer om 3-4 veckor. Fått frågan om jag är lite spänd tills resultatet kommer. Det kan jag sägs direkt att jag inte är, jag har stenkoll på vad jag stoppar i mig. 

Sveriges radio ringde förut och ville göra en direktsänd intervju kl 16 idag. Så har ni tråkigt då får ni gärna lyssna. 

Bild i NWT efter loppet:

Kul att bästa mormor får vara med på bilen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0