6-timmars imorgon

Imorgon är det äntligen dags för att tävla igen. Jag och Viktoria åker upp ikväll och laddar sista natten i Borlänge. Idag har jag varit ledig och tagit det väldigt lugnt. 

Som jag nämt tidigare är målsättningen 86-87 km. Det finns ingen anledning att ändra det. Kroppen känns väldigt bra och uppladdningen har varit klockren. Ska bli väldigt roligt imorgon och är väldigt optimistisk.

Näringsmässigt kommer jag gå på smörgås, banan, nötmix och framförallt välling. Dryck kommer att bli egen sportdryck och Cola. Planen är även att fylla på lite men ofta. Kommer att ta något litet varje varv (2km). Så Viktoria kommer att få jobba hårt med langningen. 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Heja Heja 👏 Lycka till 👏💪👍👊

Svar: Tack! 🤗
André Rangelind

2016-04-01 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0