Alternativträning

Efter loppet i Lördags har jag haft lite ont i höger ljumske och vad. Egentligen är det under kontroll, men vill inte riskera något. Så det blir alternativträning med framförallt cykel ett tag. Idag blev det bland annat 6 timmar cykel. 

Uppstigning 5:30 för 2 timmars cykel. En snabbare frukost och sedan 15 min snabbt cyklande till CCC för en utbildning för jobbet. Avslutas med lunch och sedan 3.15 timmar cykel. Avslutar vid inre hamn för en reklaminspelning med Lindahls kvarg. Sedan avslutade jag dagen med ytterligare 30 min cykel. 

Så även om jag väljer att löpvila några dagar av säkerhetsskäl blir inte träningsmängden lidande.

Fika på CCC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0