Träningen är igång igen

Nu har jag vilat 1 vecka efter mitt 6-timmars och är igång igen. Det blir dock en väldigt lugn första vecka. Idag blev det 14 km terränglöpning, squash och lite lugn cykel. Annars blir det mest transportlöpning till och från jobbet. Planen är även att jag ska med flickvännen på att gruppass på KMTI. Det ska bli spännande.
 
Efter den här veckan hoppas jag vara igång med träningen på riktigt igen. Har dock inte riktigt bestämt mig än om det blir en ny mängdperiod eller om det blir mer fokus på fart ett tag. Ska rådfråga Rune först. Planen med träningen den här säsongen är att vara som bäst när det är VM. Sen är det även ett SM innan det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0