268 km

Efter en period med mindre mängd, mer fart och många tävlingar ville jag iaf ha en mängdvecka innan SM. Så totalt blev det 268 km löpning, 2 timmar cykel och 2 timmar styrka. Men det viktigaste av allt är att kroppen har känts väldigt bra hela veckan, speciellt idag faktiskt. Sitter inne på cykeln i skrivande stund och ska trampa extremt lugnt nu i 2 timmar, enbart föt att trampa ut lite seghet i benen.
 
Distans löpning per dag:
1. 45 km
2. 36 km
3. 37 km
4. 40 km
5. 29 km
6. 41 km
7. 40 km
 
Nu blir det en lugn period med enbart några dagar med lite mer mängd. Ser verkligen fram emot SM.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till SM-guldet. Vilken fart springer du distanspassen under en sån här mängdvecka?

Svar: Känsla, men brukar landa på runt 4:40
André Rangelind

2016-07-13 @ 15:46:49
Postat av: Anonym

Vad och hur mycket äter/dricker du innan ett träningspass? Grattis till SM guldet! Grymt!

Svar: Tack!
Springer jag före jobbet och måste ut tidigt äter jag snabba kohlhydrater för att kroppen ska hinna ta till sig det, annars äter jag vanlig kost och springer jag långt försöker jag äta tätt inpå.
André Rangelind

2016-07-13 @ 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0