Klar för VM

Nu är det klart att jag ska få springa VM 100 km i Spanien den 4 December. Även om det var väldigt vänta är det skönt att ha det helt bekräftat. Nu kan jag lägga allt fokus på träningen för VM.

Säsongens mål har hela tiden varit att göra ett riktigt bra lopp på VM, så det känns bra att jag får chansen att göra det möjligt.

Det är svårt sätta upp en målsättning redan nu, men tidsmässigt vill jag ner mot 6:40. Förmodligen blir det för tufft att redan nu ta en individuell medalj, men med en bra laginsats kan det bli en riktigt bra lagplacering.

Det ska bli väldigt roligt att få springa VM iaf.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Tjoho vad kul 🎉 Stort GRATTIS 👏🎉

Svar: Tack Ingela 😃
André Rangelind

2016-07-28 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0