Rekord i intervall med kort vila

Fartperioden fortsätter och igår blev det intervaller i hallen, heller tveksamt om det räknas som intervaller. 

Efter att ha sprungit ett distanspass med två stycken fartökningar på 4 km vardera (3:45 fart) sprang jag in i hallen. Där väntade Viktoria som skulle springa 5 gr 200 meter. Vi startade tillsammans och sen fortsatte jag 400 meter till. Vi startade varannan minut. Då jag sprang mina 600-ingar på ca 1:55, blev det bara att vända sig om och starta nästa intervall. Känslan var bra och tar med mig den. 

Snart väntar en träningsperiod för att hitta formen till Borlänge 6-timmars. Där jag ska hämta min VM-biljett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0