Snö.....

Hoppades att våren var på gång, men det var den tydligen inte riktigt än. Det hade kommit nästan 1 dm snö när jag sprang min morgonjogg idag. Annars måste jag säga att det har varit en grymt bra löparvinter i år med väldigt lite snö och is. Har backintervaller på programmet ikväll, men får se hur det blir med det. Det är absolut ingen idée att köra kvalitet om man inte har 100% fäste. Då är det bara risk att det blir någon onödig skada och det tänker jag absolut inte riskera. Får ta ett snack med coach Stenbäck senare idag, hade hoppats på att jag skulle slippa våxnäshallens rundbanor mer i år!

Avslutar med att citat som jag fick lära mig av min käre träningskamrat Benjamin. Citatet kommer ursprunglingen från Marshall Mathers (Eminem). Citatet har egentligen ingenting med löpning att göra men med rätt inställning och lite fatasi är det ett helt grymt löparcitat!:

Cause sometimes you feel tired,
feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.

Hela låten: http://www.youtube.com/watch?v=_1xXYeNrW9k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0