Vilodag och Mysdag i Branäs!

Igår kväll efter backintervallerna bar det av hem till Persby för att tillbringa helgen. Har inte varit hem sen jag fyllde år, så vaknade av födelsedagssånger klockan 8 idag, mysigt! Efter det blev det en fin grötfrukost för att sedan åka till branäs med mamma, min 4-åriga syster Natalie och hennes kompis Astrid till Branäs för slalom. Blev några åk och sedan äta en finare lunchbuffé. För att avsluta dagen med en liten skotertur. Kan sammanfatta dagen med ett ord: Fredagsmys!

Skönt och viktigt att få tankarna från löpningen en liten stund, då det känns som att 90% av mina tankar på en dag ligger på löpningen. Men imorn är det dags för verkligheten igen och det blir dubbelpass. Men förstå mig inte fel, jag älskar löpningen och skulle inte vilja byta bort det mot någonting annat!

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Du sköter dig! Din blogg är motiverande läsning! Plus i kanten för textraderna från Til' I Collapse.

2012-03-11 @ 17:25:22
Postat av: André

Tackar! Har lärt mig en del av att träna med dig =)

2012-03-11 @ 21:21:40
Postat av: Lena

Ja Tack för en finfin fredag =) Flickorna var också helnöjda Jättebra blogg du har! Är stolt över Dig<3

2012-03-15 @ 19:14:32
Postat av: André

Vad du är gullig då Mamma! =)

2012-03-16 @ 17:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0