Inför Karlstadstadslopp

Imorgon är det dags för Stadsloppet. Kommer göra som förra året och springa halvmaran. Formen känns helt okej, även om jag har varit lite små seg idag. La mig och sov 2 timmar efter att jag hade jobbat klart idag.
 
Kommer gå för pers imorgon (1.11.10). Sen får jag se hur långt det räcker placeringsmässigt. Räknar absolut inte med vinst, men samtidigt vill jag inte utesluta det. Vet att fjolårets segrare från Norge är med och även Per Alsterdal. Så helt övertygad om att det kommer gå fort även andra varvet när 10-km löparna gått i mål.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Stort lycka till 👏 Jag står redo för "langning" 👍

Svar: Tack Ingela!
André Rangelind

2015-06-12 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0