Tur att klubben har grymma tjejer!

Göta åkte till Eskilstuna och Lag-SM med förhoppningar att vinna gruppen och ta sig till finalen under SM-veckan. Dock blev resultatet inte så och vi får vara nöjda med att vi inte åkte ut istället. Vi får skylla på några avhopp. Men jag är nöjd och glad med att slippa åka till Sundsvall i Juli.
 
Personligen gick väl inte mitt 5000 lopp heller så bra. Blev 4:a på tiden 15:46. Var ett väldigt monotont lopp. La mig i rygg på Upsala löparen i de blåsiga förhållandena. Låg där tills det var 1 varv kvar. Då vek jag ner mig pga trötthet och en motivation som inte brydde sig om det blev en 3.e eller 4.e plats. Har inte koll på km-tiderna, men känns som vi tappa lite fart på slutet. 
 
Men för Klubben blev det ändå en riktigt bra dag då tjejerna vann sin grupp och är klara för Sundsvall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0