Skutberget All-in

Då var detta 37 km långa minglet avklarat. Skulle grovt uppskatta att vi var 80 löpare som sprang någon distans. Då det var blandad kompot på löparna och vi skulle springa tillsammans var tempot allt annat än högt, max 6 min per km. Det var så där jobbigt långsamt att jag skulle tycka att det var pinsamt om någon annan såg mig springa. Men la mig första 2 varven mitt i klungan och hittade någon att prata med, sökte mig fram lite på 7.5 km slingan. Men sen ökade Leif Sjöström och en tjej farten lite och då var jag inte sen att hänga på. Löpningen kändes nu mycket bättre när jag fick springa i något som liknade normal distans fart. 
 
Men ett väldigt trevligt arrangemang. Kul att det finns så många duktiga löpare i Karlstad! Personligen får jag hoppas att det går fortare imorgon på Kilsterrängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0