Kaxig?

Fick höra ryktes vägen att jag är kaxig när det gäller löpningen. Tydligen svider det i mångas ögon när man har lite självförtroende och tror stenhårt på sig själv. Kan garantera att jag aldrig kommer att bli en så bra ultralöpare som jag vill om jag inte tror på det själv. Sen har jag ingen rätt att vara kaxig. Då jag inte har gjort något speciellt i ultrasammanhang. Ett bra Silverleden och ett fiasko på Stockholm ultra är inget jag bör skryta över.
 
Sen kanske det var onödigt att kalla majoriteten av landslagsgruppen för blåbär. Det kan jag hålla för mig själv. Men svårt för mig att ha stor respekt när dom själva inte ser sig som "riktiga" löpare och tycker att 5 km fram och tillbaka till jobbet är bra träning. Det här kan ha varit det sämsta försöket till en ursäkt, men jag sträcker mig inte längre än så här. Sen är det mycket möjligt att dom springer 8:or om mig på ett 24 h lopp. Dock tvivlar jag starkt på det, men jag kanske är klappkass på det.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fyy för rykten 👎 Du är en härlig person André..fortsätt att vara den du är 👍 Så mycket tid och kraft som du lägger i träning och tävling så måste man ha ett bra självförtroende och är det någon/några som stör sig på det så är det deras sak. Fortsätt med att vara DU..det är du BÄST på 😊 Lycka till med allt du tar för dig..du är min stora idol och jag fortsätter att följa dig 😊 Ha det gott!!

Svar: Tar det inte som något negativt. Bryr mig faktiskt inte. Men tack för att du alltid är på min sida :)
André Rangelind

2015-09-18 @ 15:50:25
Postat av: Anders E

Hehe... Tror det borde vara bra för dig att vara lite kaxig ibland så i ditt fall är det nog en komplimang.

Svar: Får absolut se det så!
André Rangelind

2015-09-21 @ 12:49:06
Postat av: Lena R

Bästa Du <3 Härligt med självförtroende Och jag vet ingen i min närhet som lägger så mycket kraft/energi/planering ( och vila ) på sin träning som dig Tycker förstås att du alltid är den duktigaste och bäste=) Tror på Dig vi! Kram Mor

Svar: Tack Mor!
André Rangelind

2015-09-26 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0