Ser framåt!

Har njutit klart av helgens seger nu och ser framåt. Blev att fira segern med ett 40 km pass på söndagen. Vill verkligen ha alla km jag kan få i benen inför Bislett. För det är utan tvekan höstens stora (och enda) mål. Ser så fruktansvärt mycket fram emot det. Men just nu ser jag fram emot 10 stenhårda veckors träning inför det. Kommer även att testa allt möjligt som kan göra att jag springer längre då. Framförallt mat och utrustning. 
 
Får oftast höra att 24 timmars löpning är idioti. Jag har ju aldrig sprungit det, men tänkar man efter är det verkligen inte det. Jag får göra det jag älskar mest i ett dygn med människor med samma intresse. Samtidigt som jag får ta del av en underbar buffé hela dygnet. Helt säker på att det kommer att bli fantastiskt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0