Tankar inför Tjurruset

På Lördagen går tävlingen jag absolut inte ville springa. Skulle 100 gånger hellre vara i Nederländerna och ladda upp för VM nu. Har hela tiden inbillat mig att landslagsledningen ska fatta att jag är betydligt bättre än majoriteten av truppen och ge mig en plats. Men uppenbart sitter dom inte den kompetensen, för nu har truppen åkt. Men lovar att jag kommer visa dom nästa år hur jävla fel dom gjorde. 
 
Nu får jag göra det bästa av situationen och springa Tjurruset istället. Sen är det hemmaplan och förmodligen den roligaste tävlingen för året. Så det är inte jätte svårt att ladda om. Enda målet är att vinna. Skulle vara löjligt att ha något annat mål. Har inte hundra koll på startlistan, men om det inte kommer några jätte överraskningar ska jag vinna med ett normalt lopp. Sen är det ett starkare startfält än på länge, så om jag underpresterar kan jag få stryk av många. Men har absolut inga tankar på att göra det. Formen är alldeles för bra för det nu. Sen undviker jag ju självklart gärna en spurt med mina ultralöparben. 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag tror på dig..vinst imorgon..vi kommer och hejar 👏💪✌️👊 Lycka till 👍

Svar: Tack! Känns tryggt att veta :)
André Rangelind

2015-09-11 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0