Inför I2-loppet

Efter lite vila och förkylning blir det I2-loppet imorgon. Sprang första gången idag (24km) efter förkylningen. Kändes okej, men inte mer. Bör klara springa de 8 km i alla fall.
 
Egentligen har jag dock inte bestämt mig helt om jag springer loppet imorgon. Bestämmer mig efter en kort morgonjogg. 
 
Mål:
Har egentligen inget annat mål än att vinna loppet. Med dålig form kommer det att bli en tuff uppgift att försvara förra årets seger. Då det är bra löpare som delta, med Niklas Wassberg och Per Alsterdal i spets. Det kommer att bli väldigt tufft, men tror det kan bli vinst, men det kan lika gärna bli en 7:e plats. Känns väldigt ovisst. 
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till 👏👍💪👊

2016-04-23 @ 08:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0