SM 100 km imorgon

Äntligen är det dags för mitt nästa ultralopp. Ikväll åker jag och Viktoria till Norrköpning och imorgon kl 8 är starten för SM 100 km. Formen känns väldigt bra och räknar med ett guld och en bra känsla, sen får vi se hur fort jag måste springa.

Banan är en 2 km slinga i ett flackt villaområde. Enda nackdelen med banan är att det är 10 stycken 90 graders kurvor, det betyder 500 stycken under loppets gång.

Näringen under loppet kommer vara i princip samma som under Borlänge 6-timmars. Dvs välling, smörgås, banan och nötkräm. Viktoria har fått ett detaljerat schema vad jag ska ha varje varv, tur att jag har henne! Så det känns väldigt tryggt inför imorgon.

 
 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vi håller tummarna 👍👍lycka till 💜 kram 😀

2016-07-12 @ 21:41:21
Postat av: Kristian

Grattis till guldet!

Svar: Tack!
André Rangelind

2016-07-13 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0