1 månad kvar till SM 100 km

Idag är det precis 1 månad kvar till SM 100 km. Ser verkligen fram emot att springa den 13 Juli. Även om det inte är ett lopp jag tränar för, men blir en bra genomkörare. Loppet är en del av SM-veckan i Norrköping.

Även om jag inte tränar just för det loppet satsar jag självklart på att vinna loppet. Tiden är inte lika viktig, Tänker göra det som krävs, men inte så mycket mer. Det blir såklart inte så lätt då Sverige har några av de bästa ultralöparna i världen, men samtidigt vet jag att jag kan klå alla i Sverige. Det ska bli väldigt roligt i alla fall den 13 Juli. 

Firade att det var 1 månad kvar med 31 km morgonjogg, 1 timme cykel och 1 timme styrka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0