Närmaste loppen

3 tävlingar är planerade den närmaste tiden. Målet är att vinna alla 3, men det kommer att bli extremt tufft. Då motståndet är väldigt bra.

18 Juni Karlstad Stadslopp 21 km
Vann förra året och hoppas självklart på att göra det igen på hemmaplan. Lite av ett favorit lopp.

24 Juni Borejoggen 8.5 km
Gjorde mitt första lopp här 2006. Nu 10 år senare hoppas jag på att vinna loppet för första gången. Kanske ett av de lopp jag vill vinna helst. Bara seger som räknas på midsommar. 

13 Juli SM 100 km
Det är ultralöpningen som jag satsar på, så självklart vill jag bli svensk mästare och kvittera ut min VM-biljett. Det lopp jag känner mig klart säkrast på att jag vinner.

Stadsloppet 2016:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0