Resultat Lag-SM kval

Nu sitter jag i bussen på väg hem till Karlstad. Det blev tyvärr som väntat att vi inte räckte till för att ta oss till final. Tror att vi slutade på en 3:e plats.
 
Mitt lopp är jag inte direkt nöjd med heller. Hade som mål att vinna mitt lopp, men blev 2:a istället. Loppet gick i ganska moderat fart och jag låg bara med i klungan tills det var ett varv kvar. Kände mig extremt pigg då och skulle "bara" avgöra loppet. Alla släppte utan Uppsala löparen. Sen räckte inte mina ultraben till för att svara på upploppet. Tiden blev 15:53. Hade dock en bra dag och skulle ha kunnat sprungit snabbt idag. Borde kanske ha varit uppe och kört hårt betydligt tidigare. Dock lätt att spekulera om det i efterhand.
 
Nu väntar en vilodag innan jag kör en hård vecka med en del mängd. Innan jag lägger om fokuset på lite snabbare löpning ett tag till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0