Stabilt

Gör den sista lite lugnare veckan nu innan mängdperioden börjar. Den har känts bra den senaste tiden och har fått till några bra snabbare pass. Bland annat 2000 meters intervaller och 10 minuters intervaller. Annars har den senaste tidens träningshöjdpunkt varit förra helgen läger med ultra360. På lördagen då blev det rörlighetspass, intervaller, styrka, löpning och yoga. Sen på Söndagen blev det ett långpass på 52 km.

Här närmast väntar Tjurruset nu på Lördag. Även om jag inte har tränat för det är målet alltid att vinna detta lopp.

Annars är det såklart VM som är målet för säsongen. Då ska formen vara där och jag ska göra mitt bästa ultralopp hittills i mitt liv.

Såg även idag att jag fortfarande har gjort årets bästa 6-timmars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0