Anmäld Tjurruset Stockholm

Har börjat att kolla lite smått på tävlingsprogrammet 2013. Finns många intressanta lopp som jag skulle vilja springa. Ett lopp som jag kommer att springa som jag inte har sprungir förut är Tjurruset i Stockholm. På grund av att loppet blir fullt väldigt tidigt har jag redan nu anmålt mig. Loppet går den 5 Oktober med över 6000 startande. Den 5 Oktober är ett datum som passade bra. Precis efter Lidingöloppet och någon vecka före Terräng-SM.
Har sprungit Tjurruset här i Karlstad 5-6 gånger och det har slutat med 4:e platser de senaste 2 åren. Ser man på de senaste årets resultat bör det kunna bli något liknande även i Stockholm.
 
Återkommer med en preliminär tävlingskalender för 2013.
 
 
Ser man på gamla på Tjurruset i Stockholm verkar det att vara betydligt skitigare än Karlstad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0