Träning vecka 49 Grundträning Lätt/sjuk

Måndag 3 December:
Vila
 
Tisdag 4 December:
FM: Cykel 45 min
EM: Banintervaller 6 gr 1000 meter, vila 1 minuter Totalt: 13.5 km
Kommentar: Snitt ca 3.10-15
 
Onsdag 5 December:
Distans 16 km + Bålstyrka
 
Torsdag 6 December:
FM: Morgonjogg 7 km
EM: Distans, löpstyka, styrka, spänst och snabbhet. Totalt: 14 km
 
Fredag 7 December:
Vila/Halsont
 
Lördag 8 December:
FM: Distans 4 km
Kommentar: Dåligt underlag, bestämde mig att köra senare på löpband
EM: Distans 4 km
Kommentar: Halsen riktigt dålig och avbröt passet
 
Söndag 9 December:
Vila/Halsont
 
Veckomängd: 58 km 45 min cykel
Veckosummering: Det skulle bli en väldigt lätt vecka och på grund av helgens halsont blev det en extremt lätt vecka. Känns väldigt bra att det gick över snabbt och jag kunde börja träna som vanligt nästa vecka. Ville gärna köra på Lördag, men det gjorde riktigt ont i halsen när jag skulle springa lite snabbare och avbröt direkt. Nu blir det en tuff vecka som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0