Träning vecka 44 Grundträning Hård

Måndag 29 Oktober:
FM: Morgonjogg 9.4 km med 4 gr 100 m fartökning
EM: Distans 15.5 km
 
Tisdag 30 Oktober:
FM: Morgonjogg 10.5 km
EM: Intervaller 15 gr 2 min P: 45 sek jogg Totalt: 17.5 km + löpskolning
Kommentar: Cykelbana, Snitt ca 3.20-22
 
Onsdag 31 Oktober:
FM: Morgonjogg 9 km med 4 gr 100 m fartökning
EM: Distans 18 km + Bålstyrka och Fotstyrka
 
Torsdag 1 November:
FM: Morgonjogg 10.3 km
EM: Distans, löpstyka, styrka, spänst och snabbhet. Totalt: 14.2 km
 
Fredag 2 November:
FM: Morgonjogg 10 km med 4 gr 100 m fartökning
EM: Distans 15.3 km
 
Lördag 3 November:
Morgon: Cykel 40 min + Bålstyrka
FM: Backintervaller  Totalt: 23.7 km
Kommentar: Stege, totalt 21 intervaller
EM: Cykel 60 min
 
Söndag 4 November:
FM: Distans 27.2 km, med avslutande 2 gr 200 meter i högt tempo
EM: Cykel 60 min + Bålstyrka
 
Veckomängd: 180 km 2.40 tim cykel
Veckosummering:
En hårdare vecka. Avslutande hårda veckan i 4 veckors pulseringen. Den här veckan har känts bättre än förra veckan, fast att det blev mer träning nu. Dock ska väl tilläggas att det ändå är lite segt och toppformen finns absolut inte där, men formen ska heller inte vara på topp nu. Känner ändå att träningen är på en kontrollerad nivå. Kommande vecka blir en väldigt lätt vecka och kroppen ska få chans att återhämta sig. Efter att de senaste veckorna sprungit 18,15 och 18 mil (+ lite cykel och annat), kommer nästa vecka bli cirka 9-10 mil, innan en ny hård pulsering börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0