Träning vecka 45 Grundträning Lätt

Måndag 5 November:
Vila
 
Tisdag 6 November:
FM: Cykel 40 min
EM: Intervaller 2 gr 10st (70-20), vila jogg. Totalt: 14.2 km + löpskolning, fotstyrka och bålstyrka
Kommentar: Bra flyt. Cykelbana
 
Onsdag 7 November:
Distans 17.2 km 
 
Torsdag 8 November:
FM: Morgonjogg 7 km
EM: Distans, löpstyka, styrka, spänst och snabbhet. Totalt: 14.2 km
 
Fredag 9 November:
Vila
 
Lördag 10 November:
FM: Backintervaller 50 min Totalt: 17 km + löpskolning
Kommentar: Upp och ner under 50 min. Backen tog ca 3.20
EM: Bålstyrka
 
Söndag 11 November:
Distans 20.2 km
 
Veckomängd: 90 km + 40 min cykel
Veckosummering:
En väldigt lätt vecka för att återhämta kroppen. Kände tidigt på veckan att det började att bli riktigt piggt. Nu börjar det tre tuffa veckor, så det är viktigt att kroppen är ordentligt återhämtad, även om det aldrig känns bra att springa under 10 mil en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0