Träning vecka 52 Grundträning Hård

Måndag 24 December:
FM: Bålstyrka
EM: Distans 31 km
 
Tisdag 25 December:
FM: Morgonjogg 10 km + Bålstyrka
EM: Intervaller 10 gr 3 minuter  Vila: 1 min jogg Totalt: 17.2 km + löpskolning
 
Onsdag 26 December:
FM: Distans 9 km med 4 gr 100 m fartökning + Bålstyrka
EM: Distans 15 km + 30 min Cykel & Bålstyrka
Kommentar: Rätt så segt, korta av distansen lite och cyklade.
 
Torsdag 27 December:
FM: Morgonjogg 12.6 km
EM: Snöpulsintervaller 60 st 15-15 med 8 km uppvärmning Totalt: 15 km
Kommentar: Se separat inlägg
 
Fredag 28 December:
FM: Morgonjogg 10.6 km
EM: Distans 15.6 km + Bålstyrka
 
Lördag 29 December
FM: Intervaller 5-4-3-2-1 km Vila: 1 km jogg Totalt: 25 km
Kommentar: På löpband. (Se separat inlägg)
EM: Cykel 60 min
 
Söndag 30 December:
FM: Distans 27 km
EM: Cykel 30 min + Bålstyrka
 
Veckomängd: 188 km + 2 tim cykel
Veckosummering: Riktigt tuff vecka med bland annat 2 långpass, 3 intervallpass och mycket mängd och bålstyrka. Har varit hemma i Persby och underlaget har varit så där. Mycket is och snö under löpningen, varit svårt att få riktigt fäste och benen har fått slitta. Så det var riktigt skönt att köra på löpband på Lördagen och det kändes bra då. Nu väntar lite lättare träning i två veckor och det är behövligt tror jag, för var till Göta läkaren idag. Återkommer kanske om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0